Audi R8

Yarış pistinde doğdu. Yol için üretildi. 

Audi R8 Coupé, standartları belirliyor: 610 hp güç çıkışı, 330 km/s'lik azami hız, 3,2 saniyelik 0-100 km/s hızlanma zamanı ile serinin en üst versiyonu, yani Audi R8 V10 plus etkileyici bir performans sunuyor ve bu performans, daha da bilenen tasarımla ayrıca vurgulanıyor. Audi R8 Coupé'nin genlerinde motor sporları olduğuna hiç şüphe yok.

Ergonomik olarak sağlam, güvenilir ve iyi inşa edilmiş bir Audi’ye binmek istiyorsanız Audi R8 seçeneği tam size göre olabilir.  Ve her yıl yaklaşık 1,8 milyon güvenilir, iyi inşa edilmiş araba üreten bir bir şirketten gelmektedir.

Audi R8’e Genel Bakış

Waitrose denilen sınıfın dürüst asistanı olan Audi, doğal aspirasyonun son baskılarından biridir. Diğerleri küçülürken ve turboşarj yaparken Audi R8 serbest nefes alan 5.2 litrelik bir V10 ile yoluna devam eder. Her zaman böyle olmayacak. Bir V6 melezinin geldiğini biliyoruz. Zarif duruşundan anlayacağınız gibi Audi R8 yeniden makyajlandı. Audi’nin bu hamlesi orta yaştaki R8’i canlandırmasıdır, rekabetçi kalmasına ve satışta dört yıl kadar hayatta kalmasına yardımcı olacak yumuşak bir destektir. Hala iki model aralığı bulunan R8, Plus şimdi Performans olarak yeniden adlandırıldı. Giriş seviyesi modeli 533'ten 562bhp'ye yükselirken, 604'ten 614bhp'a bir destek aldı. Dıştan her iki ucunda yeni, daha keskin tamponlara, daha büyük egzoz borularına ve burun boyunca 1984 Sport Quattro Group B ralli arabasına geri dönen özellikler mevcut. Audi R8, süspansiyonu sertleştirerek, öne yeni bir karbon haddeleme çubuğunu (eski çelikten yüzde 40 daha hafif) yerleştirerek ve direksiyonu yeniden kalibre ederek, özellikle isteğe bağlı değişken oran Dinamik Direksiyon’a geçiş yaptı.

Audi R8 Sürüş Keyfi

Rakiplerinden ayıran, R8’in dualitesidir. Diğerleri - McLaren'in 570S'si, AMG GT, Porsche 911 GT3 - daha canlı, daha keskin ve sürüşü daha heyecan vericidir. Ancak hiçbiri, Audi R8 kadar günlük kullanımının yüksek notlarına ulaşmadı. Aslında, sadece bir otomobil, Porsche 911 Turbo, günlük olmak için daha iyi bir iş çıkarır ve tüm hızı ve potansiyeli için R8 kadar özel hissettirmez. Hata yapmadığınız için, orta monte edilmiş bir V10 çok özel bir şeydir. Her zaman başlangıçta gürültülüdür. ama bu nadir bir V10, bu yüzden sakin sürdüğünüz zaman, motorun kendisine ve ikiz debriyaj şanzıman oranlarının kendi kendini seçmesine izin vererek gürültünün yerini sessizliğe bıraktığını görebilirsiniz. Karakterinin bu tarafını en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, aynı zamanda hız aşırtmalarına getirmesine rağmen, şehirdeki sürüşü gerçekten yumuşatan isteğe bağlı adaptif süspansiyona sahip olun. Şahsen standart süspansiyonun daha doğal hissi veriyor.

Audi, bu değişken oran sistemi ile ısrar etti. Direksiyon kolundaki bir vites direksiyon oranının değiştirilmesine izin verir, bu nedenle köşelerde dolaşmak için daha az kilitlemeye ihtiyacınız vardır. Ancak en son sürüm daha inandırıcıdır. Merkez fark elektronik olarak kontrol edilir ve güvenlik için bir ön sürüş dozu gerektirmediği sürece çeviklik için bir arkadan sürüş kabini olmasını sağlar. Tüm bu sistemleri en sportif modlarında yapılandırın ve Audi R8 süper reaktifleşir. Abartılı bir şekilde kaydırdığınız bir araba değil, ancak küçük lastik kayma açılarının canlı ayrıntılarını hissediyorsunuz.

Bu ikinci jenerasyon R8'in temel dinamik eleştirisi,  süspansiyon sıkıntılarıdır. Süspansiyon düzeltmeleri bunun iyileştirilmesini hedeflemiş ve kısmen başarılı olmuştur. Burun, hem merkezden direksiyon tepkisi hem de süspansiyon sıkışırken otomobil tepki olarak biraz daha keskin ve kıskaç hisseder. Önceden bu kesirli gecikme ı ve arabanın öncekinden bile küçük hissettiği duygusu vardı. McLaren 570S ile ayarlanabilirlik ve keskinlik için hala aynı ligde değilse, şimdi biraz daha keskin.

Hibrid bir karbon-alüminyum şasi kullanmasına rağmen, iki koltuklu R8 1,660 kg ağırlığındadır.  McLaren'den yaklaşık 200 kg daha ağırdır. Performance versiyonunda ağırlık tasarrufu, bunun 65 kg'sını çıkardı. Audi R8 köşelerin içinden ve dışından çok iyi dengelenmiştir.

Donanım ve Modeller

r8.png

R8

Formu Doldurun, Sizi Arayalım

TİCARİ İLETİŞİM VE TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ BİLGİLENDİRME

Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun gereğince, ticari elektronik ileti; telefon, çağrı merkezleri, faks, otomatik arama makineleri, akıllı ses kaydedici sistemler, elektronik posta, kısa mesaj hizmeti gibi vasıtalar kullanılarak elektronik ortamda gerçekleştirilen ve ticari amaçlarla gönderilen veri, ses ve görüntü içerikli iletileri, ifade eder. Ticari elektronik iletiler, alıcılara ancak önceden onayları alınmak kaydıyla gönderilebilir. Bu onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim araçlarıyla alınabilir. Alıcılar diledikleri zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı reddedebilir. Bu kapsamda ticari elektronik ileti gönderimine dair onay verseniz dahi dilediğiniz zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı gönderide yer alan linke girerek her zaman reddedebilirsiniz.

TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ GÖNDERİMİNE DAİR AÇIK ONAY

Bu formun onaylanması ile 6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 15 Temmuz 2015 tarihli 29417 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik kapsamında AVEK OTOMOTİV SERVİS SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (“AVEK”) tarafından veya bir aracı firma vasıtasıyla tarafıma Kanunlara uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin çeşitli tanıtım, reklam, promosyon, satış ve pazarlama, kutlama, temenni amacıyla, Şirketiniz veya şirketinizin dahil olduğu şirketler topluluğu şirketlerinin tarafıma eposta, SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, sosyal medya ve diğer online reklam ağları, otomatik arama, bilgisayar, telefon, faks, e-posta/mail, bluetooth-diğer kablosuz ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletiler ve diğer iletiler göndermesine, dilediğim zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı her zaman reddedebileceğime tereddüde yer vermeyecek şekilde bilgi sahibi olarak, aydınlatılmış açık rızam ile onay veriyorum. Yukarıdaki yer alan bilgilendirmeler kapsamında belirtilen izinleri/onayları veriyorsanız, bu hususlardaki kabul, rıza ve onayınızı belirtmek üzere şimdi lütfen “Elektronik İleti Gönderimi Hakkında Bilgilendirme ve Onay Formunu” okudum, onaylıyorum ibareleri yanındaki kutucuk/kutucukları işaretleyerek onayınızı elektronik olarak verebilirsiniz.