Yeni Araç
Fiyat Teklifi Alın

İkinci El
İkinci El Araçlar

Servis Randevusu
Servis Randevusu

Volkswagen Golf-R

Dikkat! Yüksek Adrenalin İçerir.

Sizi siz yapan prensiplerinizden ödün vermeden daha fazlası için kendisini geliştirenlerdenseniz, Golf R tam da sizin için üretildi. 320 PS güce sahip 2.0 TSI motor, tüm çekiş gücünü minimum kayıpla 4 tekerleğe ileten 4MOTION® çekiş sistemi ve dördüncü evrim seviyesine erişen 7 ileri Çift Kavramalı Şanzıman “DSG” sayesinde Golf R, 0'dan 100 km/s'ye sadece 4,7 saniyede çıkarken, azami 270 km/s sürate ulaşır. Bir Golf’te ilk kez kullanılan Tork Vektörleme “Torque Vectoring”, virajlarda fizik kurallarını zorlayan bir yol tutuş sağlar. Sistemin sunduğu bir diğer yenilik olan “Drift Mode” sürüş modu, Golf R’ı gaz pedalı ve arka aks üzerinden yönlendirmeye olanak tanır. Aynı araç üzerinde önden çekiş, arkadan itiş ve dört tekerlekten çekiş özellikleri bir arada, dinamik, yenilikçi ve ilham verici Golf R’da.
** Bu sayfada yer alan ilgili ekipmanın standart ya da opsiyonel olduğunu ifade eden göstergeleri aşağıda bulabilirsiniz.
R :  Standart ekipman
O : Opsiyonel ekipman
 

Viraj mı? Nerede?!

Tork Vektörleme “Torque Vectoring”, arka aksta bulunan etkili bir kavrama mekanizmasını kullanır. Direksiyon açısı, araç hızı, yanal ivmelenme derecesi ve daha bir çok veriyi yorumlayarak elektronik olarak yönetilen bu sistem, 4MOTION® dört tekerlekten çekiş sisteminden arka aksa aktarılan çekiş gücünü sol ve sağ arka tekerlekler arasında değişken bir şekilde dağıtır. Sonuç: Daha yüksek viraj içi hızlar ve gelişmiş yol tutuş özellikleri. (R)
Tork Vektörleme “Torque Vectoring” sisteminin sağladığı bir diğer avantaj da Golf R’ı gaz pedalı ve arka tekerlekleri kullanarak yönlendirebilme yeteneğidir. “Drift Mode” sürüş profili ile arkadan itişli otomobillerin tüm eğlencesi, Golf R’ın zaten sahip olduğu dört tekerlekten çekişin avantajlarıyla birleşti.
 

 

Tüm bakışlara karşı geçiş üstünlüğü.